MENÜ

 

 

 

 

Torna hölgyeknek 

 

Ha unod a konditermekben sivárságát, és ha magadat nem tudod otthon rávenni az edzésre, akkor mi segítünk ebben. Fokozatosan terheljük az izmokat, nem pedig egyszerre várunk el tőletek nehéz és megerőltető feladatokat.

 

Kinek ajánljuk? 

Minden 12 év felettinek, aki szeretné a testét karban tartani. Aki szeretne egy kicsit mozogni.

Felső korhatár nincs.

 

Az óra menete:

A foglalkozások 55 percesek, melyből az első 15-25 perc egy átfogó minden izmot megmozgató melegítés. Ezt követően pedig a különböző izmok erősítése valamint enyhe nyújtása következik különböző eszközök segítségével (erősítő szalag, nyújtó szalag, súlyzó stb.). A foglalkozásokat 5 perces lenyújtással fejezzük be. 

Milyen gyakorlatokat végzünk:

  • állóképesség javító
  • testtartás javító
  • kar-, has-, hát- és combizomerősítő
  • comb feszesítő
  • derék- csípő és combizom nyújtó stb.

 

 

Mire figyelünk?

A gyakorlatokat úgy állítjuk össze, hogy a fokozatosság elvét vesszük figyelembe, ami azt jelenti, hogy bár terheljük az izmokat, de nem olyan mértékben mint a konditermek órái. A gyakorlatokat ígyekszünk olyan formában átadni nektek, hogy akár otthon is meg tudjátok csinálni. 

 


A foglalkozások időpontja:

Minden héten hétfőn és pénteken 19.00-20.00 között 

Minden esetben előregisztráció szükséges, amit az alábbi linken lehet megtenni: 

https://app.spomoco.com/public/calendar/c45aa123378b

 

A foglalkozások ára:

  • 1 alkalom: 1700 Ft
  • 5 alkalmas bérlet: 6000 Ft
  • 10 alkalmas bérlet: 10000 Ft

 

Az első óra kedvezményes: 500 Ft


A foglalkozások helye: Debrecen, Széchenyi utca 40. I. emelet

 

Tipp: Persze mindenkit a fogyás lehetősége vagy a zsírégetés motivál. Netán a nyári bikini alakját tervezi mindenki elővarázsolni. DE mi is a torna valódi lényege? 
Pont az, amit mi a gyerekeinknek akarunk átadni, ami nem más, mint az egészséges életmód. A sok zöldség és gyümölcs mellé bizony szükség van a mozgásra is. És nem csak gyermekeinknek, hanem nekünk is. Gyermekeink csontozata még ruganyosabb, izomzatuk is könnyebben fejlődik. Viszont elfelejtjük, hogy nekünk már nem. Arról ne is beszéljünk, hogy az ülőmunkától a hátunk fáj és az állóképességünk sem olyan, mint régen. A gerinc védelme, a has és hátizom erősítése egyrefontosabbá válik. És ha már erősítjük ezeket az izmokat, akkor erősítsük egy kicsit a karunkat és a lábainkat és fokozzuk is egy kicsit a hajlékonyságunkat.

Hírek

  • Márciustól elérhető az új órarendünk
    2019-02-15 18:50:20

    Táncoktatás debrecen órarend

    Ne maradj le! Felnőttek, mozgásra fel! Torna és kezdő táncsoport indul!
    Jelentkezni e-mailen vagy telefonon: 
    happytimete@gmail.com 

    +36 30 252 63 82

    További infóért kattints a csoport nevére
    Torna hölgyeknek

    Latin és standardtánc hölgyeknek

  • Blogolunk
    2018-09-26 11:12:22

    Elkezdtük a blogoldalunkat is fejleszteni, ahol még több érdekességeet os történetet olvashattok rólunk! 

  • Táborozunk
    2018-07-26 07:34:38

    Újra Romániába kaptunk felkérést tábort tartani :) 


Asztali nézet